pühapäev, 7. juuni 2009

Eilne pulmapidu

Selline ma siis välja nägin. Uued kingad tegid valu, aga ma üritasin vöimalikult vähe käia. Koju jöudsime kella kahe paiku öösel, nii et täna oleme väsinud. Mina olen tööl terve päeva, pappa Patrik ja poisid tegelevad korteriga. Poiste mängutuba on tapetseeritud, elutuba on värvitud, nii et asi edeneb. Varsti hakatakse pörandat panema ja siis saamegi asju hakata sinna viima. Köök peaks ka teisipäev-kolmapäev valmis saama. Nädala pärast peab vana korter tühi olema...

5 kommentaari:

Vanaema Ats ütles ...

No on ikka möni köhna ja kena!!!

Kärt ütles ...

No ilmselt peavad head geenid olema :)

Vanaema Ats ütles ...

Kui matahan ise ka midagi uut kirjutada ...mida ma pean tegema?

Vanaema Ats ütles ...

Vaata gudrunsjoden.se ....Sulle peaks sobima ja kohe väga

Kärt ütles ...

Kui sa tahad kirjutada, siis kliki Uusi teksti peale (kui sul soomne keelne variant on). See on seal blogilehe peal üleval paremas nurgas