teisipäev, 16. juuni 2009

Passin niisama.

Ja ei viitsi midagi teha. Natuke koristasin ka, aga pole nagu tahtmist ka. Vähemalt pesu panin masinasse, aga välja ei viitsi võtta. See on üks vastikumatest asjadest. ja nõudepesumasina tühjendamine on ka mittemeeldiv tegevus.
Ma saan täitsa aru inimestest, kellel pole lapsi ,et nad võtavad omale lemmiklooma. Ma eile õhtul lihtsalt seisin ja vaatasin , kuidas Sassu mängib mingi nöörijupiga. Nii armas on. Ja kui ma istun arvuti taha on ta kõpsti mul süles. Või siis õla peal. Ja kohe ikka küsid mehe käest , et kuidas kassike täna elanud on. Ja ta vastab, et Sassu oli toas aknalaua peal ja vaatas , mida väljas tehti. Kas pole romantiline?:)
Kohvikus olin suht laisk, no kohe ei viitsinud mitte midagi teha. Õnneks mõned koogid oli olemas ka. Ja nii ma olengi päeva lihtsalt maha olelenud. Telekast pole ka midagi vaadata. Muusikat kuulaks , aga mida?
Raadio on meil millegipärast Star FM i peal ja sealt tulevad need naljakad vanad laulud. Metsa Tomiga meenub see laul. Ilmselt kui inimestel on igav, siis nad hakkavadki vanu aegu meenutama ja mälestusi heietama. Peaks ruttu mingi tegevuse leidma.
Ohh, mees tuligi koju, teen talle süüa!
Igatsen lapsi!

3 kommentaari:

Kärt ütles ...

Aga mötle köigi nende peale, kes vannitaos KÄSITSI peavad nöusid pesema. Eile saime löpuks pühapäevaste nöudega ühele poole :)

Vanaema Ats ütles ...

Ja mõtle kõigi nende peale ,kes jäävadki käsitsi nõusid pesema!!Küll neil on ikka pehmed ja ilusad käekesed!!!Ja nad on ütlemata tublid.dre

Kats ütles ...

Aga äkki plastnõusid ja näppe rohkem söömiseks kasutada!seal Käku juures ma mõtlen!