reede, 6. november 2009

Minu

lemmikõhtu reede on käes. Siis võib omale lubada mehega kahe peale pudeli head veini ja telekat ja lihtsalt olemist ,sest hommikul ei pea ju tõusma need ,kes ei lähe jahile , nagu näiteks mina.
Reedesed päevad on kiired. Kohvikus tegin 3 torti , käisin Kerttuga poes , siis veel andsin 3 trenni.
Kahju , et täna nii vähe inimesi oli treenimas. Igal hommikul kui tõusen ,mõtlen juba õhtusele trennile ja ei jõua seda ära oodata. No ma ei tea , midagi on täiesti teisiti. kas vanus loeb ? Nii hea on olla ja tegutseda.ja kogu seda tegutsemist nautida. Hetkel olen täiesti sõltuvuses omaenese treeningutest. Muusika on praegu nii oluline, muudkui otsin ja kuulan ja mõtlen . Kuigi head muusikat leida on järjest raskem.
Nädalavahetuse peale mõtlen juba mitu päeva. Mida süüa teha , mida küpsetada , milline vein selle kõige juurde sobib.
Täna nüüd ja kohe alustan leivategu. Marge käest sain juuretise ja siis nüüd hakkan taluperenaise kombel leiba tegema. Tahaks jõuda selleni ,et oma puudega köetavas ahjus teen leivad valmis , nagu Kiisa memm kunagi seda tegi . No nii 50 aastat tagasi , ma arvan.
Ja siia lõppu üks minu lemmiklaule BodyPumpi warm up`ist Perfect day

Kommentaare ei ole: