reede, 13. november 2009

Nädal

on läinud meeletult kiirelt. Ja meeldivalt. Esmaspäeval käisin vaatamas NO99 "Kes kardab Virginia Woolfi?"
No see oli niii hea.Istusin esimeses reas ,otse näitlejate nina all.Ja see meeldib mulle. Näha nende miimikat , kuulda hingamist ,ohh mida võiks paremat tahta.Tahaksin ka näitleja olla.
Hendrik Toompere mäng oli parimast parim. Veidi mind häiris , et Sergo Vares muigas kuidagi tihti. Ma ei tea ,kas see pidigi nii olema või oli tal lihtsalt naljakas näha Toomperet. Ma ei tea.
Kogu elu on mäng. Ja saa siis aru ,mis on päriselt , mis mitte. Palju ütlemisi ,mis on otsekui su enda elust. Nii tõeline. 3 tundi ja 15 minutit etendust läks kiirelt. Samas oli see minu jaoks selline tükk , mis pakkus rohkem pinget etenduse ajal . Nagu aeroobne treening - sel hetkel sa tunned seda ja elad selles ,kuid pärast pole nagu midagi. Jõutreeninguga on teine asi ,seda tunned sa veel mitu tundi.
Mingil hetkel küll mõtted lähevad sellele etendusele ,aga sõites koju peale teatrit mõtlesin ma hoopis muid mõtteid ja kuulasin vana head M.J.Bliget.Kui nüüd saaks raamatu läbi lugeda ,siis läheks uuesti vaatama.Saate aru , Haapsalu linna raamatukogus ei ole raamatut "Kes kardab Virginia Woolfi" !!!See oli ikka väga hea tükk. Päris värske teatritükk ka , teist korda mängisid seda. Ja äpardusigi tuli ette ,aga see kõik oli super ,kuidas need lahendati.
Ja enne teatrisse minekut käisime Katiga Komeedi kohvikus. Kenasti Solaris seal NO99 kõrval ju. Kena kohvik ,mis ma muud oskan öelda. Veidi ehk natuke "külm ", aga no misd siin norida. Teenindus oli hea ,rahvast oli palju . Vaade Estonia teatrile superilus.Üles kohvikusse sai ainult liftiga , mis oli veidi probleemne ,sest ootama pidi ikka veidi aega ja kahest liftist töötas ainult üks.
Selline kultuurinälg tuli peale , tahaks veel teatrisse ,kinno , kohvikusse! No kuhu sa siin hallis Haapsalus lähed? Mitte miskit ilusat ja head ja kultuurset. Kuigi mingi kena kontsert eile ju kultuurikeskuses oli , aga see läks must mööda ,kuna jälle võimlesin.
Kiirelt läinud nädal päädib homme jälle leivaküpsetusega.Eelmisel laupäeval tehtud leib ei tulnud välja päris õige minu meelest , ja siis kutsusin homseks Marge meile leivaküpsetuskursust läbi viima :) Ehk saan õiged taignategemise nipid selgeks. Ja see tähendab ,et homme on jälle koos hulk toredaid inimesi . Ja see tähendab ,et tuleb jälle süüa teha ,kooki küpsetada ja veini juua. Kui kuulata ja vaadata ringi ,siis tundub ,et kõiki naisi on valluatnud kokkamise maania. Tõesti , ma ei tea kedagi ,kes ei teaks kedagi , kes keedab ja küpsetab. Kas see on mingi Masu tagajärg või me lihtsalt tahame ennast tõestada? Või me tegeleme ainult meeldivate tegevustega? Ja mulle meeldib järjest enam teha süüa. Kuna lihast on ikka juba vaikselt isu täis saamas , siis seekord teen mingit lihtsat pastarooga.(makarone hakklihaga:))
No nii meeldivalt ongi nädal läinud . Aaa , ja meil ju Eesti otsib superstaari saade ka käimas. Eelmisel pühapäeval lahkus minu lemmik Kene ! Ma ei uskunud ,et ta välja hääletatakse. Või et tema poolt kõige vähem hääli antakse. No ma ei tea ,kas tõesti on eestlaste maitse nii hall ja igav? Ilmselt. Ainuke tüdruk ,kes teistes ometi erines . keegi anne ja getter on seal nii sarnased ,et ma tõesti ei tee neil üldse vahet. Ja nad on igavad. Meil on juba üks selline igav superstaar Birgit Õigemeel.Ta on küll väga ilus tüdruk ja hääl on ka hea ,aga... Igav ,tavaline .
Ma küll ilmselt vaatan seda saadet pühapäeviti edasi ,aga minu jaoks pole see enam see.
Siia lõppu ma nüüd lisangi oma lemmikalulud sealt saatest.





See viimane klipp on peale saatest välajalangemist lauldud. Ja ma võin seda kuulata ja kuulata.

Kommentaare ei ole: