teisipäev, 22. mai 2012

Ja ülejäänud päevad

Väike kokkuvõte meie selle aastasest tööreisist. Milline elamus see oli!!! Istun praegu oma kirjutuslaua taga ja igatsen taga neid päevi, mis me seal üleval põhjas veetsime. Nagu juba kirjutasin, siis esimesel päeval lendasime Kirunasse ja sealt siis edasi rongiga Björkliden-isse, kus me siis veetsime ühe öö. Päeva number kaks veetsime suuskade peal - kõigepealt üheksa kilomeetrit ülesmäge Låktatjåkka fjällstationi poole ja sealt peale lõunat jälle alla, aga siis juba 10 kilomeetrit teises suunas. Kui mäest lõpuks alla saime, siis olime kohas nimega Vassijaure. Seal panime kuivad riided selga ja istusime scooterite peale ning põrutasime nendega kohta nimega Njuorajaure. Suhteliselt asustamata koht oli :). Seal veetsime ühe öö telkides, otse lume peal (saime magamiskoti ja õhukese madratsi).

Järgmine päev sõitsime paar tundi niisama scooteritega ringi ja peale löunat siirdusime oma masinatega Riksgränsen-i poole. Seal anti meile võimalust ennast välja puhata - käisime saunas, ujumas ning magasime voodites. Neljandal päeval oli meil matkapäev - kõigepealt sõitsime rongiga Norra poole, matk hakkas pihta Katterat-is. Kõmpisime kuskil seitse kilomeetrit. Kui mäest alla saime, ootas meid seal üks laevake, mis meid siis Narvik-i linna viis. Seal läksime oma asjadega ühte hotelli, kus me siis endid pidulikuks õhtusöögiks ette valmistama hakkasime. Ja siis oli pidu, mis kestis hommikuni :). Viimase päeva veetsime jälle laeva peal. Arvake ära, kui paljud meist selle laevatuuri ajal ärkvel olid?! Pohmakas ja kõikuv laevasõit on kaks asja, mis väga hästi kokku ei sobi :) Lõpuks siis sõitsime Oslost lennukiga koju.

Ühesõnaga - see reis oli üks suur suur elamus. Mulle ju muidu lumi ja talvised tegevused ei meeldi, aga vot see reis näitas mulle, et ka siis saab toredaid asju teha.

Panen siia ka mõned pildid vaatamiseks.

Teel ülesmäge

Lägg till bildtext

Valmis scooteriga sõiduks

Matkamas

Väike jook enne pidulikku õhtusööki