teisipäev, 22. mai 2012

Pitsarestoran pärapõrgus

ehk tegelikult Ihamarus. Vähemalt ma arvan , et see on Ihamaru, pood kõrval oli sellise nimega!
Käisime nädalavahetusel oma suurt last Tartust ära toomas  ja loomulikult külastasime ka Olvit ja Ivot ja nende uut värsket pitsarestorani  http://pizzaolive.weebly.com/ .
No asukoht on  minu mõistes ikka täitsa hullult kaugel kõigest, aga nemad  seal  ei karda midagi. Pitsad on väga head, tõelised gurmeepitsad :). Sellises kauges külas ei oska oodatagi nii meeldivaid maitseelamusi. Pererahvas on ka kaugel eestlaslikust külmusest ja tunneb siirast huvi  iga külastaja vastu. Mina  ei oska ja ei julge küll nii suhelda nagu Olvi. Igal juhul loodan , et neil läheb seal toredalt see esimene suvi! Sügisel Kerttut kooli viies läheme sinna jälle.
 



Aga jah, Kerttu nüüd kodus ja see tähendab, et olen jälle kolme lapse ema! Mis omakorda tähendab aga rohkem ja tihedamalt söögi valmistamist, sest igaüks ärkab ise ajal, laekub koju ise ajal .Ja kanaemana püüan ma ikka kõigi oma laste eest võimalikult hästi hoolitseda. Pannkooke tegin täna Kerttule! Riideid ja asju on ka kogu elamine täis. Reedel koristatud tubadest pole enam jälgegi.

Liisa kool hakkab ka vaikselt lõpupoole jõudma, täna matemaatikas proovieksam.
Minu ja Kerttu jaoks on toredad päevad veel ees - nimelt on Liisal lõpukleit ja kingad puudu. See aga tähendab tervet päeva Tallinnas! No Matuga on see veidike raske , aga ta on meil tubli , saame hakkama.

Ilmad on mõnusad soojad ja loomulikult tahaks kogu aeg õues olla, aga sääsed on segased ka keset päeva. Vaene Matu on juba mõnusalt sääsepunne täis. Eile kukkus oma näo ka kriimuks tee peal joostes, tõeline paskaak näeb ta välja. Hetkel õnneks magab, kuigi ka see on raske , sest palav ju tal.

Püüan siin iga päev puid laduda, laupäeval on kuuriehitamise talgud. Muru tahab niitmist ja ise tahaks hoopis puhata ja mängida :)

Nädalavahetused on meie perel  planeeritud kuni jaanipäevani!! 

Ja täna hakkab peale eurovisooni-aeg! Ma ei tea peale Eesti ja Rootsi laualu mitte ühtki laulu. ,vene babushkaid ka . Nii et püüan ikka vaadata. Eesti laul mulle ei meeldi , aga  Väikese Oti  probleem on päris lahe! Ehk saab see ka kuidagi lahendatud !



2 kommentaari:

Kärt ütles ...

Mis probleem Otil on???

Kats ütles ...

http://www.ohtuleht.ee/4772