laupäev, 2. juuni 2012

Igav vihmane laupäev

No tõesti, sajab vihma ja väjas on 10 kraadi sooja! Toas on  ka nii vastikult külm, et pidi kohe katlasse tule tegema. Mitte midagi mõistlikku ja kasulikku ei viitsi kohe tehagi. Kartulid panin ahju, et midagi kiiret süüa saaks.

Õhtul läheme Mehe ja Liisaga sünnipäevale- juubelile.Üks tuttav saab 40 ja on veel inimesi , kes suurelt seda vanust tähistavad. Turismitalus ja ansambliga. Ja seal tantsitakse! Kuna mu Mehele karu kõrva peale astunud ja ema -isa teda ka tantsima ei õpetanud, siis me pole kunagi sellistest tantsulkadest osa võtnud. Ja see ansamblimuusika pole ka just minu maitse.

Aga kuna kõige väiksem ja suurem jäävad koju, siis tunnen mõnu olla üks õhtu väikelapsevabalt. Ja me ei lähe ka oma autoga, nii et ma ei pea ka väikesest viinast loobuma:) See oli muidugi nali, sest viina pole ma juba kolm- neli aastat proovinudki!

Ja kuna ma täna oma lemmikmuusikat ei kuule, siis siia lisan ühe oma ammuse lemmiku! Selle järgi tantsiks küll:)


1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Hea laul ju!!!