esmaspäev, 11. juuni 2012

Iseloomutu, aga endaga rahul!

No nii, proovisin siis minagi pidada dieeti. Esimest korda elus peaaegu!! Tõesti. Olen korra kaalujälgimise punkte lugenud, vist nii 15 aastat tagasi nädal aega.

Võtsin ette siis 3-päeva dieedi, mis lubas kaalulanguseks kuni 5 kg. Päris söödavad asjad olid ka. Esimese päevaga sain peaaegu hakkama.Õhtul läksin magama veidi tühja kõhuga ja olin lisaks lubatule päeva jooksul ampsanud ka siit ja sealt, aga ikka vähem kui tavaliselt.

Teise päeva hommik algas ka veel täitsa hästi - sõin ainult lubatud asju. No aga lõuna läks ikka päris käest ära. Nimelt olin  teinud  hakkliha ja siis ma tegin kotlette :) Ohh kui head need olid. Need olid muidugi metssealihast ja ma ei lisanud peale küüslaugu ja soola mitte midagi. Aga ma sõin neid lihtsalt liiiiiga palju. Ja sama päeva õhtuks olime ka Mehe õe ja Taadu külla kustusnud grillimisele ja kooki ei saa sellisel puhul tegemata jätta ja nii see õhtu läks ....Grillisime metssealiha sisefileed ja see ju ka suht lubatud söök. Aga Mehe õe küpsetatud värske leib ja kook tegid oma töö.

Kolmandast päevast ma üldse ei räägi. See dieet jäi mul kahepäevaseks. Kaal ka ei muutunud, seisab sama koha peal.

Korra tahaks veel proovida. Kas ma tõesti olengi nii nõrk? Iseloomutu? Ilmselt küll, aga see ei häiri mind mitte karvavõrdki. Ma olen endiselt  täiesti rahul endaga :) Noh, natuke võiks kaalu vähem olla küll. Näeksin kenam piltide peal välja. Samas rõõmustan ma , et kehakaal on sama , mis enne titeootele jäämist, paar kilo isegi vähem.

Tean küll seda, et nüüd kui treeningute arv nädalas on kahanenud 12-lt  6-le, kipub kaal paar kilo tõusma (eelmisel suvel 5 kg, mis kadusid kahe kuuga), aga ma püüan väga, et seda ei juhtuks.

Veidi trennidest ka. Trenni meeldib mulle küll hullult teha. Kolm trenni õhtu jooksul anda oli täiesti ok. Selge see, et sellisel puhul igas trennis endast maksimumi ei anna. Minu lemmikpäev on esmaspäev. Soojenduseks  üks Bodypump ja peale seda Spinn, kus tuleb pingutada veremaitseni suus, 45- 55 minutit  meeletut sõitu :). See annab mulle võimaluse kasutada raskemat muusikat ja ma ikka sõidan ennast täitsa tühjaks. Selline ennastunustav jube raske sõit. Ja täna on esmaspäev!!

Lubadusi pole ma ka kunagi andnud. Aga täna ma luban, et homme proovin veel kord selle 3-päeva dieedi läbi teha.

Vähemalt on mul kenad kõhnad lapsed :) Nagu mu ema ütleb, on tehtud hea tõuparandus:):)

Liisaga


4 kommentaari:

Kärt ütles ...

Töstnud siis kaalu teise kohta vähemalt :))

Kärt ütles ...

Aga mida täpselt süüa vöis selle dieediga?

Kats ütles ...

http://dieedid.ee/3-paeva-dieet/

karin ütles ...

Mina teen praegu sellelt dieedid.ee lehelt 13 päeva dieeti, väikeste vääratustega olen juba jõudnud 8. päevani ja kaal on langenud 5,2kg. Tuleb endale kindlaks jääda ja kui juba esimene kilo alla läheb tuleb ka tahtejõudu ja motivatsiooni tohutult juurde