kolmapäev, 3. aprill 2013

Ettevalmistused

Tere jälle! Nädal jälle möödas ja kiirelt nagu tavaliselt. Seekord on ju ka pikad pühad olnud ja nagu vabadele päevadele kohane, siis mööduvad need veel kiiremini kui tavalised argipäevad. Igatahes, meie lihavõttepühad möödusid üsna aktiivselt - lapsed käisid kaks korda ujumas, väljas jalkat mängimas ning  otsisid kommidega täidetud lihavõttemune. Mina aga veetsin suurema osa oma ajast kas köögis või vannitoas pesu pestes. Meil on ju paar pidu tulemas - nii Andres kui Sander saavad jälle aastakese vanemaks. Tulemas on kolm pidu kümne päeva jooksul - Sandri pidu sõpradega, Andrese ja Sandri ühine pidu perele ning asi lõppeb Andrese sõpradepeoga. Ma olen küpsetanud ja küpsetanud ja mul on ikka tunne, et ma pole seda piisavalt teinud. No õnneks on paar päeva on veel esimese peoni jäänud. 


Ehtides ennast võõraste sulgedega

Kook Blondie

Kaerahelbeküpsised rosinatega

Kommentaare ei ole: