kolmapäev, 10. aprill 2013

Jooksuaeg

Kevad on kohe kohe tulemas ja energiat seepärast tunduvalt rohkem. Ja just täna on mul selline kole jooksmise isu. Aga... ma olen üksinda lastega terve õhtu ja mitte kuhugi ei pääse ilma nendeta. Buhuu... :(( Oleks ma 3-aastane, siis viskaks ma ennast praegu pikali ja jonniks nii kaua kuni mind välja lastakse. 

Alustasin jooksuhooaega muidu juba märsti lõpus ning tegin seda rekordiga 5 kilomeetril - ajaks sain 29:24. Mul on eesmärgiks see aasta joosta 10 kilomeetrit alla tunni, nii et on mille nimel treenida. Eelmine aasta sain ju ajaks 1:00,18, nii et see eesmärk mul üsna reaalne ma arvan. 

Aga teie, kes olete täna õhtul vabad ja aega on üle ja üldse ei tea, mida pihta hakata - minge jooksma!!! Poolest tunnist piisab. 

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

JAH,VÕTSIME sõna-sõnalt ja korradasime korraliku shoppamise!läksime kodunt kell 12 ja tagasi jõudsime kell 18.30!!!Sellest ehk läks sõidu peale 2 tundi.Olime kui laibad ja magasime öösel kui laibad!!!Stockmanis ju hullud päevad ja me siis ka osalesime!!Aga kevad ju tuleb ja varsti on pool aprilli läbi!!Kena kevadet teile!!!