neljapäev, 29. oktoober 2009

Koolivaheaeg!

Jah,juba 1.septembrist oodatud sügisvaheaeg on käes ! Hea on olla. kohvikus olen ainult 2 päeva sel nädalal !puhkan koos lastega . mõtlesin ,et olen siin kodus maru asjalik ja koristan kappe ja sahtleid ,aga tühjagi . ega vahet ju pole ,jõuab seda kõike teha veel kunagi -millalgi.
Täna jäi meie muidu väga terve Liisa haigeks ! peale hommikust võrkpallitreeningut silme ees virvendas ja pea valutas. nüüd jookseb siin vetsu vahet ja oksendab . kurb on see ,et täna õhtul peaks ta kodutütarde-noorkotkaste laagrisse minema . aga see vist jääb ära ,kahjuks.
Tore uudis on see , et Olev sai omale tööd. tema 10 kuud puhkust on esialgu läbi .
Veidi müstikat - meie fotokas , mida EI OLNUD mitte kuskil elamises ,oli lihtsalt ühel hetkel seal ,kus ta pidigi kogu aeg olema -kapis siin laua juures,teise fotoka ja juhtmete kõrval . aga seda polnud seal siis ,kui ma otsisin . kindlalt. te kõik võite rääkida pätudest ja kummitustest , aga ma ei usu neid. ja ma ei saagi aru ,kuidas ta sinna tagasi sai. keegi pereliikmetest pole tunnistanud ka ,et tema selle sinna tagasi pani . kuigi see oleks kõige tõenäolisem. arusaamatu.
Ükspäev tuli raamatu lugemise isu peale .see on päris uskumatu . aga ilmselt sellest , et vaba aega on üsna palju . ja siis ma ei teadnud ,mida ma lugeda tahan . arvasin ,et Olavi Ruitlase Naist ,aga seda raamatukogus polnud hetkel . ja poodi pole ma jõudnud vaatama, kas seal seda on. täna hommikul käisin Linnamäe raamatukogus ja võtsin sealt "Stalini lehmad " . ja loen siis vabadel hetkedel.
Trennides käib päris kena hulk inimesi ja tunnen , et see kõik meeldib mulle ikka väga. hetkel on mul 11 treeningut nädalas ja see tundub täpselt parasjagu olevat .
Homme on mul siis selle nädala teine kohvikupäev ja laupäevaks olen jälle koju külalisi kutsunud . no ma ei oska kohe muidu olla vist :) ja pealegi pole ma osasid sõbrannasid juba mitu kuud näinud. nii käivadki mõtted juba laupäevase söögi ja koogi ümber.
9. novembril ootab mind teatriskäik ees - Kes kardab Wirginia Woolfi? Vot oleks pidanud selle raamatu hoopis lugemiseks võtma.
Muud huvitavat siin meil pole olnud ja ei ole tulemas ka ilmselt. Lapsed on rahulikud ,makarone ei loobi ,rumalusi ei tee.
Hakkasime eile meenutama ,et Liisa ka väiksena tegi igasugu huvitavaid asju -näiteks joonistas ju selle imeilusa tüdruku pildi peale mis meil Paikusel on ja siis ütles , et kunstikoolis kästi teha !!! ise oli 2-3 aastane.tal oli ju Soomes sõbranna Kristiina ,kellega nad koos kunstikoolis seal käisid !! ja tiris ju meil Linnamäel tapeeti ja siis ei sanud aru , millest ma räägin kui temaga riidlesin. :) ja kõi tassid läksid tal ümber ja katki ja mis kõik veel. Ja Kerttuga pole kunagi midagi sellist olnud. Mitte miskit ei meenunud , kogu aeg on korralik laps olnud.

Kommentaare ei ole: