esmaspäev, 26. oktoober 2009

Nõmedad tööd !

1. pesu masinast välja võtmine ja kuivama panek. Miks see nii on? masinasse panna on ok ,aga sealt välja võtta ei viitsi .
2.nõudepesumasinasse nõude panek. sama asi nagu pesumasinaga.
3. vannitoa seinte puhastamine ! ma ei tea ,mida ma teeks kui mul poleks SVINTOt(tänu Kärdile!). see on nagu mingi imeasi. surnud hiire moodi peale kasutamist (lapsed ütlesid nii) ,aga teeb puhtaks kõik mu kollased vannitoaseinad, keraamilise pliidi ja potid-pannid.
4. nõme tegevus on taara ära viimine. koguneb ja koguneb. olen nüüd nii paju ennast parandanud ,et käies Linnamäe poes viin alati koju kogunenud 5-6 pudelit ära.
5. arvete maksmine ,teadagi miks.
No rohkem nagu polegi midagi. Ja täna pole mul neist ühtegi vaja teha ! Hurraaa !

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Hahaha.. Asja teeb veel põnevamaks asjaolu, et need on korduvad tööd. Pidevalt korduvad tööd...