pühapäev, 18. oktoober 2009

Valimised !

Ja ma ei käinud vaLimas ! Hommikul läksin tööle ja imestasin ,et linna son nii palju inimesi käimas . ja siis plahvatas ,et valimised on ju ! Mina tahtsin muidu ikka ka ühte meie küla meest valida . õhtul kui koju sõitsin ,siis läksin veel valda ,et valida ,aga uksed olid juba kinni :( Ja nii mul seekord valimata jäigi .
Meie küla elu on muidu ju tore ,pole vahet kes siin juhib. ma arvan ,et enam hullemaks minna nagunii ei saa. Kui keegi meie tee kenasti korda teeks ...
Nüüd siin vaatame telkust valimistulemusi . Ja ega miskit ilmselt kuskil ei muutu. Tahaks teada ,kes Haapsalus linnapeaks saab. kas Liisa kitarriõpetaja ? Minu endine tööandja ? Või Hall Hiireke jätkab ? Sest minu jaoks on Haapsalu praegune linnapea tõeliselt Hall Hiireke. Ma ei tea , ei ole temas sära. Välimus on selline... noh , ma ei tea...igav.Juhtivatel kohtadel inimesed peaksid ikka kuidagi välja paistma ,millegiga meelde jääma . Või mis ? Ilusad olema !
AAa, ja eile käisin sünnal ja sõin seal karulihakonservi !!!!! 3 erinevat moodi maitsestatud . Mitte midagi erilist ei olnud . Noh, parem kui turisti eine . tahaks nüüd päris karuliha ka saada . Ehk ükskord !

Üks kena laul ka siia lõppu ! Mulle meeldis see bänd kunagi väga ! Nostalgilised mälestused !:)

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Oot, mis valimised? Mingid kohalikud või?

Ei tea, kas välimus on just kõige tähtsam, aga ega hall hiireke ei tasuks ka olla. Inimene peaks karismaatiline olema