kolmapäev, 14. oktoober 2009

Vaikne õhtu !(kuigi õues tormab )

Mõnus ja rahulik ! Tulin trennist ,tegin süüa ,istusime kogu perega koos ja vestlesime. Kerttu käest saime täpselt teada , mis on kasvuhooneefekt. Nüüd on lapsed ilusti oma tubades voodites . Mees teleka ees ja mina veidi istun arvutis enne magama minekut . Väljas tormab hullumoodi ! Meil õnneks veel kuskilt tormikahjustusi ei paista.
Mul siin on nüüd olnud nädala sees ka kohvikuvabad päevad ja olen mõnuga maganud lõunani . Ise arvan ,et magan välja oma suveväsimust . Sest nii hullult kiiret ja tegusat suve pole vist kunagi olnud . Ei tea ,et oleks suvel saanud hommikuti magada nii kaua kui oleks tahtnud . Vaikselt ka koristan oma elamist . Viskan igatsugu asju ära ,mida olen hoolsalt aastaid kogunud. Näiteks igasugu vanu voodilinu ja kaltsukatest kokku ostetud kardinaid . Siiis on veel suur hulk karvaseid mänguloomi. Ja väike soovitus- ärge neid kunagi kellegile kinkige.
Sõpradega veedame endselt meeldivaid nädalalõppe . Alles hiljuti oli Suur Õunakoogipidu. Kahjuks oli meid seekord küll väga vähe , aga tore oli meil ikkagi. Kuna meie fotokas on endiselt päris kadunud ,siis pole mul ühtegi pilti sellest üritusest .
Eelmine laupäev käis Hele meil ,kes tuli just äsja Iraanist ja lahe oli reisimuljeid kuulata.
Tõsiseks vaidluseks läks meil selle üle ,kas 13 aastane võiks juba seksida . minu arvates ta võib seda teha. Hele oli teist meelt . No aga kuidas sa saad keelata? Vahel ma mõtlen ,et ma olen ikka täitsa hull .Ma ei keela lastele miskit ,luban neil juua kui tahavad ,seksida kui tahavad . Nad teavad seda kõike ,aga ei tee seda :)(mulle tundub vähemalt nii)
Ja mitte keegi mind kunagi endast välja ei vii. Mehe peale pole karjunud 19 aasta jooksul. Mis mul viga on? Kas mul on ikka kõik korras ? Aga kokkuvõttes oleme me siin kõik päris õnnelikud .(võib olla see ainult tundub mulle nii?)

Kommentaare ei ole: