teisipäev, 3. märts 2009

Kevad!

No nii, nüüd on siis see kauaoodatud kevadkuu alanud! Väljas on endiselt hall ja lörtsine, millest juba üsna körini on. Natuke natuke veel (mingi kuu vöi kaks) ja varsti saab linnulaulu kuulda ja pargipingi peal jäätist süüa.

Selle kevadega on ka meile vist kevadväsimus tulnud. Muud moodi ma seda meie väsimust seletada ei oska. Eile öhtul kell pool kümme öhtul oli meie majas vaikus ja pimedus. Köik magasid. Ja toad on niiiii jubedasti segamini - keegi koristada ei viitsi ja niikuinii me kolime varsti :). Aga ma vist peaksin ennast täna kokku vötma ja suurema segaduse ära koristama. Tahaks hoopis midagi toredat teha, kuigi ma ei tea, mis see olema peaks. Kui mul superpalju raha oleks, siis vötaks ma vist esimese lennuki Pariisi. Vöi Madriidi. Seal peaks vist natuke soojem olema. Jalutaks niisama ringi, jooks üke kohvi kuskil välikohvikus...

Kui juba kohvist jutuks tuli, siis mina unistan iga päev vot sellest kohvimasinast. Eks peab lihtsalt raha koguma hakkama, mis siin ikka unistada.

Aga nüüd tegutsema....

Kommentaare ei ole: