esmaspäev, 9. märts 2009

Tere!

Tahaks viriseda ja vinguda.(aga ema ei luba:))Kõik on nii masendav mu meelest.Lund sajab!Magada tahaks ka.
Olin arvestanud,et kohvik on sellest nädalast kinni,aga ei ole.Veel 5 päeva küpsetamist!
Eile oli Ave sünnipäev,40 sai
ka siis. Helistasin ,soovisin õnne ja ta oli niii kurva häälega.See tegi mu murelikuks.Tunnen ennast halvasti,et ei läinud ta juurde lilledega.Lihtsalt kutsumata.Ei korraldanud mingit üllatust.Samas ma mõtlen,miks inimesed näitavad oma tujusid välja.Nii paljud!Ma ei julgeks seda teha.Alati teen rõõmsa hääle ja kui keegi küsib ,kuidas läheb,ikka vastan et Hästi.Muud moodi ma ei oska.Ja siis kui kogu aeg nii positiivne olla,siis polegi kõik nii masendav.
Kui nüüd positiivsetest asjadest rääkida,siis oli väga meeldiv nädalavahetus.Laupäeval käisime Aita sünnipäeval,õhtul vaatasime kodus eesti laulu valimist.Minu lemmik võitiski.
Pühapäev oli koristuspäev.Liisal oli reedest saadik Astu külas(meie adopteeritud tütar:))Siis nad olid pühapäeval väga asjalikud,koristasid vannitoa ja Liisa tuba sai ka päris korda.
Panin asju madalalt ära,sest Käku ja poisid ju tulevad meile ja S. on väga asjalik alumiste asjade peale!
Uus Bodypumpi kava on ka siis väljas.Täna annan esimest korda.Täitsa normaalne on!Aga alati on nii ,et ootad ja ootad ja kui ta siis esimest korda läbi on kuulatud,oled kergelt pettunud.Aga kui juba koos harjutustega läbi saab teha ,on hoopis teine asi.ja kui juba sada korda kuulad,hakkab väga meeldima.
Ja ikka sajab lund ja sjab ja sajab.Lastel on järgmine nädal vähemalt tore.Liisa saab Andresega kelgutada õues ja lumeingleid teha!
Ilusat jätkuvat Talve siis teile:)

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Töesti hea laul. Tunduvalt parem kui näiteks Leto Svet. Poolfinaalist vöiks küll edasi saada