teisipäev, 31. märts 2009

Vihmane

Väljas sajab vihma... Olen muidugi röömus, et lund ei saja, aga eeldaksin siiski päikest ja kuiva ilma. Aga noh, mis siin ikka...

Suurem probleem on mul hoopis oma vanema pojaga. Viimased kaks nädalat pole me üldse omavahel läbi saanud. Ta on pidevalt mu peale kuri ja ma teen köik kogu aeg valesti nagu ta väidab. Ja nii me siis nääkleme need vähesed tunnid, mis me koos oleme. Nagu ma olen aru saanud (olen rääkinud lasteaia ja P-ga) on ta selline ainult minuga. Kaua ta mind karistab, et ma väikevenna ilmale töin?! Ma saan aru, et ma peaksin temaga üksinda midagi tegema, aga see ei ole alati nii kerge. Otsustasin siiski nüüd, et nii kiiresti, kui meil vöimalust on, siis teen seda. Ehk see aitab kasvöi natuke.

Lähen nüüd magama, et homseks päevaks jöudu koguda...

1 kommentaar:

Kats ütles ...

kannatust ja kannatust ja kannatust ja rahu ainult rahu.läheb üle.ükskord.pead ka leidma mingi tegevuse,mida ainult teie kaks teete.