neljapäev, 26. märts 2009

Mõnus nädal!

Minu elu veereb mõnusalt rahulikult.Eile ärkasin pool 1 ja olin energiat täis.Viisin kohe ilusti solgi välja,pliidi alla tuli,tegin maksapasteeti,koristasin köögi.Ja siis see energia kell 4 kadus.Edasi ainult istusin arvuti taga ja tegin "mittemiskit".see mind muidugi ei kurvastanud,sest hea olla oli ikkagi.Vahvleid ka ei küpsetanud kahjuks,sest muna oli ikkagi vähe ja suhkrut ka plnud.Ja energia oli ju ka otsas.:)Olin plaaninud küll,et lähen õhtul infrapunasauna,kuna Kerttule oli linna vaja järgi minna niikuinii.Aga loomulikult ma ei viitsinudSõin parem ja olin niisama.
Eile oli ka UP.ehk unelmate printsessi saade.Käkule see info,et mitte miskit huvitavat polnudki,aga lihtsalt tõded jälle ,kui magedad ikka võivad mõned noored olla. http://ohtuleht.ee/index.aspx?id=321833 uus lause-sae pekki ,kui lahe!kas pole kole,kui prinsessike nii huilgab.
peale seda vaatasin telkust TopGeari-http://www.topgear.com/uk/,mis on minu meelest üks parimaid saateid üldse.seekord rallitas James Soomes Mika Häkkineni õpetusel.Siis poole sate pealt helistas Kerttu ja pidin talle kell pool 11 siis järgi minema.No aga meie tee on nagu ta on sii.Ja ega ma kiiresti ka ei sõitnud,nii 30-40 ga.Ja muidugi " innustatuna" rallisaatest suutsin selle tee peal ennast risti keerata ninaga teeäärsesse lume.Ja välja ma mudugi ei saanud.Ja telefoni levi ka ju pole mul igal pool,eriti sures paksus pimedas metsas.Jooksin seal pimedas kollimetsas siis ringi telefon kõrgel peas kohal ja püüdsin saata sõnumit mehele.Õnnestus ja isegi helistada õnnestus.Ma ei oska lume ja libedaga ikka mitte üldse sõita.Ja pole kevadet,kus ma oma autoga kinni ei istuks "sõidumeisterlikkuse"pärast.
Täna olen ka olnud juba veidi asjalik.Nõud on pestud,katel köeb-radikad soojad.Vaja veel pesu pesta ja sea kuivama panna.Üks nõme töö.Ja siis peaks veel vaatama värvikaarti,sest ma pole veel ikka selgusele jõudnud,millist värvi sein teha kaminatuppa.Mõtlesime,et äkki paneks sinna otsaseina tapeedi ja ülejäänu jätaks esialgu siniseks.Tõstsime tuba veidi ümber ka,aga ikka pole nagu päris see.Tahaks miskeid paremaid soffasid.Klaverituba tõstsime ka ja tänu Kerttule on see nüüd palju ilusam.Sest tema pakkus välja sellise lahenduse.Endal tal olid esmaspäeval sellest hullust tõstmisest käelihased valusad.
Ja trepituba on ka tänu punastele kardinatele mõnusalt hubaneEriti rahul olen ma nende trepialuste pisikeste riiulitega.Nagu näha on väljas mõnus päikseline ilm.Ainult külmakraadid pole kuigi toredad.Eile Kerttule ärele minnes kell 23.00 oli -10 Ja lubab siin veel -16.

Homme läheme suvepealinna nädalavahetust veetma.Hambaarstile ja uude Pärnu Keskusesse
http://www.parnukeskus.ee/Ja põrandatöid tegema.Ja pitsat sööma-Steffanisse.polegi ammu seal käinud.

Nii et tõeline puhkus!Ilusat nädalalõppu teilegi!ja väike meenutus ilusast suvest!

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Tahaks ka Pärnu keskusesse...