reede, 20. märts 2009

Nädal juba läbi!

Ja meie armsad sõidavad praegu kodu poole,Käku , Andres ja Sander!Selline nädal oli,et veel kaua meenutan kui tore on väikeste lastega.Kuni järgmise korrani!Nädal läks nii ruttu.Vist kolmapäeval ,ei neljapäeval oli majas selline rahulik ja vaikne kuidagi.Ilmselt olid kõik meie maja elanikud kohanenud selle eluga siin.Lapsed olid kuidagi rahulikud,endal polnud kiiret,kedagi polnud vaja riidesse ega autosse toppida.Naljakas on see,et kogu aeg oli vaja midagi teha.Nõud pesta(õnneks et on masin)süüa teha,pesu pesta,mängida,trepist alla tuua,trepist ülesminekut takistada,magama panna,süüa teha,pesta jne.Ja siis veel tahaks ju rahulikult istuda ja kohvi juua ja ajakirju vaadata.viimased kaks ööd oli Sannu minu oma,siis sai Käku vähemalt magada rahulikult.Ja Sander on lihtsalt võrratu,tõeline Rõõmupall!Andres on lahe ,korra tähtis ja asjalik pappa Patrik,teisel hetkel maailma õnnetuim nuttev memmekas.Aga arusaadav,vaja tähelepanu ja miskit moodi peab ju seda saavutama.Ja tantsib Andres maru hästi!!!!
Mitu korda on tulnud pähe mõte,et oleks korralik ja käiks läbi arstid ja vaataks miks seda last siis meil enam ei tule,aga siis jälle istud siin praegu ja jood veini ja mõtled ,et kas siis tõesti väga tahaks?ma ei tea... vanust ka nagu on juba,ja kui saaks õdede lapsi hoida tihedamini,oleks kõik hästi.mõnus oli ,kui see pisike vastärganud laps sul voodis ringi ukerdas ja õnnelikult juttu pladistas ja tatiga juukseid pläkerdas.polegi juuksegeeli vaja:)nii ja naa on see värk!
muidu ma olen ju rahul. sellised toredad asjalikud tütred on.Kerttu oli nii tubli ja sai ühel õhtul ise Sanderiga hakkama.Söötis ja pani magama.Käku käis Andresega Haapsalus pitsas mängimas.Peetri pitsa oli ainuke koht ,kus olid mängimiseks normaalsed asjad.ja pitsa oli enamvähem ok.
Mulle see nädal meeldis,ilm on ainult olnud ääretult VASTIK!Kuigi täna algas Kevad,on väljas külm kõle tuul.ja miinuskraadid.Suvel oleks lihtsam,ei peaks lapsi riidesse toppima ja õues oleks tohkem teha.
Järgmised kaks nädalat on mul kodu päralt.Olen välja valinud uue seinavärvi sinise asemel.Tahaks nüüd selle ära värvida.ja heledamad kardinad ette panna.Tahaks midagi head ja ilusat ja värsket!
Apelsini!Kiivit!Maasikaid!
Eile oli telkus ka Eesti Muusika Auhindade jagamine.No ma ei tea,millal küll saaksime sellise ürituse tegemisega hakkama nii,et ei oleks piinlik vaadata.Krista Lensin ühe õhtujuhina oli nii koba,et see polnud lõpuks enam isegi naljakas.Lihtsalt kurb.Alari Kivisaar vähemalt oli omal tasemel.On veel arenguruumi!

Aga ma nüüd magama.Ja hommikul pole kohstuslikku varajast ärkamist!

Ilusat Kevadet kõigile!Ja otsisin laulu,mis otsingusõnaga Päike mulle enim meeldis!

Kommentaare ei ole: