reede, 13. märts 2009

Päike!

Kui ilus!Ilm on nii rõõmus päikseline.Hommikul kohe mõtlesin,et täna peaks spinnis mingit mõnusat muusikat mängima.Ilmselt miskit latiinot jälle.see teeb alati nii mõnusa tuju.
Täna on reede,see tähendab pika ilusa nädalavahetuse algust!Koogi küpsetamise tuhin on peal.Koristada ja tuulutada tahaks!Õnneks siin kohvikus seda jagub,sest homme mind pole ja täna on minu viimane päev siin ruumides!
Täna algab ka koolivaheaeg.Saavad veidi puhata need õppimisest vaevatud pead.Oma lastega olen rahul,hinded on head ja väga head.Õnneks ,et neil ikka on seda mõistust.Sest ma olen ju nii laisk ,et ma ei viitsiks nendega õppida.Ja ma ei oskakski.Praegu seda "oskakski" kirjutades tuleb meelde ,et homme on emakeelepäev!
Ja homme tuleb ju Käku!!Jee,hurraa!Kena Kodu-Tallinn-Pärnu-Kodu reis tuleb nädalavahetusel.Ema -isa ka ju Pärnus,lahe on koos jälle olla!
Jätkan nüüd siis küpsetamist -koristamist!
Päikest teile kõigile!tahaks mingit lahedat päikese-laulu ka siia otsida ,aga hetkel kiire.Soovitage miskit!

Kommentaare ei ole: