reede, 3. aprill 2009

Juba reede!

Ruttu on läinud see nädal.Ja olen täna juba nii vara üleval.Tegin omale kohvi enne kui laspsed kooli viisin,täna hommikul olin päris uimane ja kohviisu oli.Noh ja tagasi tulles ei tulnud enam und ja mõtlesin ,et olen siis asjalik täna.:)mis muidugi on nali,sest istun siin arvutis ja passin niisama.
Naljapäev läks ilma naljadeta,Liisa tegi issile nalja,et- sead on põllu peal!mida andunud jahimees ka uskus:)rohkem polnud midagi.endal ei tulnud ka ühtegi head mõtet.Eile õhtul tegi Kerttu Liisale nalja.Kuna Liisa läheb vara magama,mingi 9 juba,siis kell pool 11 ajas Kerttu ta üles ja ütles ,et KOOLI!siis ütles ,et olgu,tunnikese saad veel magada.Ja siis täna hommikul kui Liisa oli tõeliselt ärganud,küsis ta,et miks te mind enne üles ajasite?seda nalja oleks võinud kogu perele teha 1.aprilli öösel.Nagu alati tulevad head mütted hilja.Johanna sai hea aprillinalja.Vend helistas talle ja ütles,et kassil sündisid pojad ja ta poegis Johanna voodisse teki alla:)Liisa tuli koju ja ütles,et kas me siis võtame kassipoja,sest Johanna kass poegis.Ma arvasin,et teki alla poeimine pole eriti normaalne ja Liisa siis küsis Johannalt õhtul üle ja tuligi välja ,et oli nali.Liisa tahab hirmsati kassipoega,aga ma ei tea...Ma saan aru küll,et on armas ja Liisale loomad meeldivad.Ja hiired on meil ju ka,et äkki siis e ole?Aga ikkagi on aga...
Muidu on meil kõik tavaline.Mees kopsis üleval ,ehitab endiselt usinalt.Muud tööd pole ja ega niipea ei tule ka.hea ,et see kohviku värk edasi läheb,veidigi mingit sissetulekut lisaks.Ilmselt mngi nädala pärast läheb jälle lahti.Puhata on ka muidugi tore ja kehakaalule mõjub ka hästi.
Homme on meil Tallinna päev.ja nädala pärast on juba lihavõtted ja jälle Pärnu!Lõpetame köögiga.
Vist ongi kõik.Igav,tavaline,mõnus elu.õhtul on üks trenn,saab vara koju.Ju jälle väike vein ja miskit head Kerttule.Liisal on täna klassiõhtu ja jääb ööseks Astu juurde.Ja eile kiitis üks Liisa õpetajates,keda ma tunnen,et Liisa on nii tubli tüdruk kooli.Kogu aeg on loodusõpetuses kõik kodutööd hästi tehtud,ettekanded on väga head ja lennukad mõtted on tal!Liisa ju koolilehe toimetuses.Ma ütlesin,et ikka emasse,just nende lennukate mõtete pärast!:)tegelt arvan,et lastel on lihtsalt hea pea.mul on vedanud lastega.ple ju kunagi pidanud neid õppima sundima,ega kontrollinud koduseid töid.Ja pole kummalgi kirjutuslaudagi,kus taga korralikult õppida.Ma nii mäletan,kuidas isa nõudis,et mu laud oleks korras ,kui ma õpin.Kerttu sai ükspäev 2 ka ,füüsikas.Aga juba paar päeva hiljem sai see parandatud "4"ks.ükspäev kerttu helistas koolist,et tule 10 minuti pärast järele,siis tund läbi.Küsisin,et miks siis kohe ei või tulla,vahetund ju juba,selline lärm.Ta õtles et ei,ajalootund veel.Ma ei saanud aru,et mismoodi,mis te siis seal karjute kõik ja kus õpetaja on?Ta ütleb ,et õpetaja on,istub siin oma laua taga.Lihtsalt niisama,ja lapsed klassis jutustvad omavahel.Ja nii pidigi enamuses tundides olema.Ma ei saa aru,mis mõtet on üldse siis niimoodi koolis käia.Südamerahuga lbasin tal järgmisel päeval koju jääda.Ta arvas,et tahaks puhata.Oleks ka täna lubanud kodus olla,aga ta ütles ,et igav on kodus ja läks ikka kooli.Ja smas on Haapsalu Gümnaasium väga hea kool.Ülikooli sissesaamise protsendi poolest eestis esimese 15 seas.No saa siis asjast aru.
Ilusat kevadist nädalavahetust siis teile kõigile.Ilmad juba ka veidi soojemad,lumi isegi hakkab juba sulama:)


Kommentaare ei ole: