reede, 24. aprill 2009

Lapse suu ei valeta...

Täna hommikul vahetult enne koduuksest välja minekut, ütles mu vanem poeg mulle, et ma näen välja nagu tädi! Ise olin ma oma riietusega väga rahul ja kohe üldse ei tea, kuidas tema märkust tölkida. Üks teine öhtu ütles ta mulle, et kui ma jooksmas ei käi, et siis lähen ma paksuks ja siis äkki ei tunne ta mind enam ära. Hmm! Sellepärast lähengi ma öhtul jälle trenni, et mu laps ei peaks mu pärast piinlikust tundma. Hea, et noorem poeg praegu ainult aitäh oskab öelda... :)

Muidu on meil siin mönus suvi käes. Lähen täna A-le juba kella kolmest järgi, et siis saame koos väljas natuke möllata.

Nii, nüüd köik välja jäätist sööma!!!

1 kommentaar:

Kats ütles ...

Appikene,juba nii väikesed lapsed muretsevad paksuse pärast! Ühiskonna(meedia?) surve on meeletu!