teisipäev, 14. aprill 2009

Tapeet

on nüüd kaminatoas seinas.otsaseinas.ja käes on kohvikupuhkuse viimased päevad.neljapäeval hakkab jälle küpsetamine peale ja mida ma siis olen selle kuu ajaga korda saatnud-mitte midagi peaaegu.magada olen veidi saanud,aga mitte nii palju kui oleks tahtnud.kodu olen koristanud ja kraaminud ka,aga ikka läheb sassi ja tahaks veel koristada ja kraamida.kaminatoa seinade värvimine oli plaanis ja õnneks siis täna sai tapeet seina.ostsin selle ükspäev ,Aita aitas otsustada.teadsin,et Kerttu oleks sellele tapeedile vastu olnud.hea,et teda kaasas polnud.see oli sama kord ,kui saapadki ostsin.ka neid poleks ma koos Kerttuga osta saanud.see tapeet on selline,et saab ise lilli värvida omale sobivat värvi.Kerttu ütles selle peale,et Andres ju jättis värviraamatu siia,värvi seda:)(terav tüdruk-Männikutesse)aga mina olen rahul ja tuba on heledam ja avaram.nüüd oleks vaja veel seianad heledaks värvida,noh näiteks latte kohvi värvi.ja see kole kollane diivanvoodi peab kaduma meie majast.Olev küsis,et kuhu ma siis oma külalised magama panen,aga mul on vist hetkel täitsa ükskõik sellest.kuidagi ikka saab.ja nüüd muidugi ei tea kuhu see panna.kas müüki või viia Paikusele tahatuppa.seal hea magada siis.ja uus sohva tuleb siis saada.see on ju tegelt täitsa olemas Lehti juures,aga vaja raha kokku saada ja ära tuua.tuba on nüüd korraliult segamini.tapeet peab kuivama,liistud saab siis panna.praegu läheb Olev Tallinna,sest hulk masinaid on oma otsad andnud.boiler ei soojenda enam vett nii kui vaja,solgi väljapumpamise pump andis otsad ja murutrimmer ka.kõik korraga ja just nüüd kui pole rahaga priisata.aga ju siis saame hakkama,kui Olev uusi läheb ostma.
homme me Kerttuga jälle Pärnusse,ortodondi juurde.breketeid lapsel vaja ikka.õnneks homme vaba päev,saab vara õhtule.diivan ,mida ma enam ei taha siia!palun,kes tahab.

Kommentaare ei ole: