kolmapäev, 8. aprill 2009

Kiire kiire

Ma ei saa ei aru, mis toimub. Esmaspäevast saadik on täielik vöidusöit olnud. Mu kallis mees on töbine olnud ning seepärast rohkem tööd minu ölgadel. Kaks last ja kaks täiskasvanut suudavad päris kiiresti päris segamini elamise teha. Kogu aeg on kuskil mingit musta pesu, mänguasjad laiali, nöudepesumasin pidevalt täis jne jne.

Täna sai siiski kodutöödele natuke vaheldust. Mina, S ja P veetsime päeva sisustuspoodides. Käisime Ikeas oma kööki edasi planeerimas. Köök tuleb must! Kapid vähemalt, muud veel ei tea. Sein ilmselt punaseks. Köögi/elutoa ühise seina tapeedi leidsime ka. Nii et edeneb meie uue kodu planeering...

Homme on minul tööpäev, siis saab seal natuke puhata. Reedel on jälle pidupäev, siis tulevad P vanemad ja öde ja vanaema meie poiste sünnipäevale. Nii et see tähendab siis palju köögis askeldamist. Önneks tean ma enam-vähem mida pakkuda. A nöudis öunakooki ja siis teen veel mingit shokolaadikooki ka.

Aga nüüd magama...

Ilusaid unenägusid köigile!

Kommentaare ei ole: