reede, 10. aprill 2009

Reede!

Koogid valmis,üks tänaseks ämma juurde ja teine homseks Pärnusse emme-issi juurde.Küpsetamiseks on läinud nii 3 tundi ja ilma Kitchen Aid`ita poleks see kõik üldse nii õnnestunud.Ja nüüd on nii,et ma pean minema jooksma.Mitte kuidagi ei pääse:(Kerttu on nagu mingi vitsaga kuri mutt:)Kuigi ma olen jumala väsinud tegelt ja lihased on ikka vastikud ja ma tegelt ei jõua ju üldse joosta ja ma pole seda mingi 6 aastat teinud.Fra Mare ajal sai ikka mõnikord metsas ringike tehtud,aga see oli ju nii ammu.OHhhhhh,ma siis lähen.Pärast saab Linnamäel sauna,hea seegi.Paha on jälle see,et veini ei saa juua,sest pean autoga sõitma.Järelikult on minu kord homme Pärnus oma vanematega veini juua.Kuigi täna on ju nii suur püha,et usun et ei tohikski joosta .

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Aga praegu ongi ju nöidade aeg..:) (ma mötlesin seda vitsaga ringi jooksvat Kerttut). Aga ootan pönevusega jooksu tulemusi.