neljapäev, 30. aprill 2009

Volbriöö läheneb


Äkki kuulsin ma elutoast koledat norskamist...


Üle pika aja mina ka siis rahus arvuti ääres. Meie vanem poeg on mingis köhuhädas olnud ja sellepärast siis ta kodus meil olnud. Täna on ta lasteaias ja nüüd on teiste kord haiged olla. Mina olin eile öhtul omadega rivist väljas ja täna siis pikutab meie isa sohva peal ja ennast liigutada ei jöua. Muidu on täna plaanis maale söita, nii et ma siin tegelen koristamise ja pakkimisega. Linnas tagasi oleme alles pühapäeval. Mönus! Tahaks grillida, niisama öeus istuda ja raamatut lugeda...

Töesti, maikuu on juba käes. Ja see tähendab et ainult üks kuu on kolimiseni jäänud. Viimane aeg on hakata tösiselt tapeete ja värve valima. Minu lemmikvärv on praegu see roosa. Nii ilus nimi sellel veel pealegi - lingonshake (jöhvikashake :)). Seda värvi tahaks meie musta kööki. No vaatame, mis perekond Öhman asjast arvab.

Löpetuseks väike tants...

Kommentaare ei ole: