teisipäev, 21. oktoober 2008

Elu on ilus!

Minu nädala teine päev nii reipalt alanud,et endal ka imelik.Eilsest väsimusest pole jälgegi.Ju selle pärast ,et tänane äratus oli 7.15 alles.ja eile sai magama ka normaalsel ajal,nii pool 12 ma arvan.Jäin nagu alati teleka ette magama.Vanadus:)
Loen päevi puhkuse alguseni.Veel 3 päeva treeninguid anda ja peale tänast 3 päeva kohvikus.
Ilm on nii imelikult soe oktoobri lõpu kohta.Mis mulle muidugi meeldib.
Klaveriõpingutes suutsin juba 7 esimest nooti peaaegu õieti mängida:)Liisa küll naerab väga mu ponnistuste üle.Aga ma olen ju täitsa algaja veel.Homme õhtul on ka aega harjutada.
Trennides käib inimesi päris kenasti.Ainult see muusika Bodypumpis hakkab juba tüütuks muutuma.Tahaks juba uut kava,aga kuu aega veel seda vaja teha.Raskused kasvavad jõudsalt kangil,samamoodi kehakaal.Saaks juba Käku juurde kaalujälgimisse.Kõik oleks kena ,kui ei oleks siin kohvikus ja ei prooviks igasugu asju ,mis teen.Kodus olles ma magaksin ja ei sööks.Aga täna prooovin olla korralik.Järgmine toidukord on kell 1.ja siis kell 3 ja kella 6 st alates 3 tundi treeninguid.Koju saan alles pool 10 ja siis peab ju ka miskit kerget sööma.Keeruline see päevaplaani tegemine.
Lapsed on rõõmsad ja terved,mees tavaline.Nii et mis veel elult tahta.
'

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nii tore on lugeda, kui kellelgil hästi läheb. Saaks nagu ise ka energiat juurde. Kuigi ega ma eriti oma elu üle ei nurise...