neljapäev, 23. oktoober 2008

Töbised

Japp, kolmel pereliikmel neljast on mingi häda küljes. Väikestel on ninad korralikult tatised ja nende vaesel emal on kurk valus ja peavalu. Olen nüüd ühe päeva neid punase kübara tilke vötnud ja hullemaks pole mu enesetunne just läinud. Üritan kodus olla ja puhata, aga selle asjaga ei saa ma just eriti hästi hakkama. Kogu aeg on mingeid asju vaja ajada. Kuulsin just raadiost uudistest, et selle aasta gripp pidi agressiivsem ja raskem olema. Kas seda mitte ei räägita iga aasta?!

Eile öhtul peale öhtusööki panime oma poisijupid vankritesse ja läksime linna endale 70ndate riideid otsima. Kesklinnas on üks päris suur second-hand pood, mis on kella 20-ni lahti. P leidis endale ühed pruunid ülikonnapüksid ja pruuni kootud vesti. Särk on tal ju juba olemas. Mina leidsin ka endale ühe pluusi, mis mu teksadega sobivad. Me mötlesime välja, et meie nimed on Göran ja Kerstin, kellel on kaks poega Stefan ja Johan. Me elame eeslinnas ridaelamus ja me oleme töelised Svenssonid. :) Nüüd on mul ainult vaja veel oraanzi huuleläiget leida ja P-l on vaja pruune sandaale. Ja muidugi vein tuleb ära osta. No ma räägin, et kogu aeg on mingeid asju vaja ajada....

Kommentaare ei ole: