kolmapäev, 1. oktoober 2008

Mönus vihmane ilm...

on meil täna. Mulle päris meeldib kui aus olla. Pean vist ainult endale kummarid ostma, siis on veel parem väljas käia. Öues on ilus - värvilised lehed ja värske (suhteliselt) öhk.

Meie elu veereb siin ikka omaviisi. S on meil nii suureks saanud, et istub pörandal ja mängib omaette. Tema lemmikinimene on endiselt A - nii kui ta lasteaiast koju tuleb on väiksel poisil suu naerul. Piisab ainult sellest, et A hüppab ja kohe on nalja kui palju. Meie suurema poja lemmiksaade on üks haiglaseriaal tösielust. Iga öhtu kui me seda vaatame, siis ta istub ja tölgib mulle, mida nad seal räägivad (kusjuures teeb ta mulle märkusi kui ma temaga roosti keeles räägin: mamma, ära räägi selles keeles palun!). Eile öhtul kui me vannitoas olime, siis ta teatas, et tal on hingamisraskused. Ei tea, kas peaks vähem seda saadet vaatama?! :)

Täna öhtul lähen ma trenni, juba teist korda sellel nädalal!!!

Kommentaare ei ole: