pühapäev, 19. oktoober 2008

Pühapäev!

Ilus vaikne pühapäev ja mina olen inimtühjas linnas inimtühjas kohvikus tööl.Nagu õudusjutt.Mõned autod sõidavad mööda,aga muidu on vaikus .Ju käib elu 500 m kaugusel kaubamajas.
Meie elu on läinud kiirelt nagu ikka ,aga meeldivalt.Eile käisime lastega Tallinnas kinos Detsembrikuumus t vaatamas.Meie sõber Joosep ju mängib seal.Joosepit.Väga vahva film oli.Natuke ajalugu ometi saab selgeks ja lastel oli ka päris hariv vaadata ,mis kunagi tegelt toimus.Liisalpole eriti aimu aastaarvudest ja ta alati küsib mingi asja puhul,et kas mina siis elasin.ja kui ma siis ütlen,et ka vanaema vanaisa ei elanud sel ajal,siis on see tema jaoks ikka hiiglama vanasti.nagu umbes enne meie aja arvamist.
Lapsed said kõik kaubanduskeskused ka läbi käia.Isegi hulludele päevadele jõudsime.See oli neile jälle midagi uut,sest muidu on meil alati nii kole kiire.JA kiire ju selle pärast ,et issi kaasas ,kes ei viitsi käia ja kellel kodus miljon asja teha.seekord oli meie mees jahil ja me saime vabalt käia.osta polnud miskit,paar t-särki lapsed said.koju jõudsime pool kümme õhtul ja siis ma läksin veel Oti sünnipäevale.Olev oli juba seal.õnneks ei pidanud seal kaua olema ,kell pool 12 olime juba kodus.
aga ärkamine oli täna küll vaevaline.
nüüd loen päevi puhkuseni.ja ega enne polegi mingit hommikul kaua magamist ,kui ehk Kai juures või siis järgmise esmaspäeva hommikul laevas jõudes Stockholmi.Mõnus.Lähen meeldivaid tädikohustusi täitma.Kai saab vaba õhtu-öö laupäeval ja Käku mingi muu päeva-öö.
Tähtis asi on see,et meil nüüd klaver kodus.Üks lapsepõlveunistusi jälle täitunud.Tõesti,olen kogu aeg klaverit tahtnud ja ma kujutan ette ,et minust saaks väga hea pianist.Kui ma ainult harjutada ja õppida saaks.Peale puhkust võtan ennast käsile ja nädalavahetuseks külalisi ei kutsu ja harjutan Liisa õpetamise järgi klaverit.Kerttugi võtab noodid ette ja mängib ühel käel loo ära.On ikka hea muusikaõpetus tänapäeval koolis.ma mäletan ainult kuidas meie muusikaõpetaja rääkis heliloojate elulugusid ja mingeid muid jutte.
ja muidugi sobib see pianiino kenalt meie pisikesse veinijoomistuppa.peakski veiniõhtu korraldama.
eile oli ka üle 11 päeva esimene täiesti alkoholivaba päev.isegi mitte ühte klaasi veini.kuigi lahtine pudel oli olemas.olin õhtul niii väsinud,et isegi veini ei tahtnud.
nii kena tavaline tore meie elu on.küpsetan nüüd õhtuks koju koogi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

P tahab ka hirmsasti klaverit osata mängida. Käib mulle pinda et ma otsiks talle öpetaja. Ma siis kingin talle jöuluks klaveriöppe tunni Liisaga :)

Sööge korralikult kooke jah. Meie juures saab ainult porgandeid ja sibulat :)