laupäev, 4. oktoober 2008

Tööpäev

Täna on laupäev ja see tähendab, et mamma Kärt läheb tööle. Olen tööl ainult pärastlöunal, 3,5 tundi. See läheb kiiresti. Pärast tööd lähen ma P ema, tädi, vanaema, öe ja öetütrega siia öhtustama ja show-d vaatama. Tüdrukute öhtu ühesönaga...:)

Enesetunne on juba natuke parem. Suud ei saa endiselt korralikult lahti teha ja kaelalihased on ka valusad. Rääkisin eile oma hambaarstiga ja teatasin talle, et kui ta järgmine kord sama hullusti mind piinama hakkab, siis mina oma suud lahti ei tee. Önneks antakse järgmine kord mulle mingit rahustavat rohtu. Ta küsis, et kas keegi saab mulle pärast järgi tulla, sest see rohi teeb olemise natuke uimaseks ja pea vöib ka päris korralikult ringi käia. Önneks pole mul sealt pikk tee koju ja ehk ma saan selle vingerdamisega ikka ise hakkama.

A on praegu oma juuksuri Johani juures. Neljapäeval on lasteaias pildistamine ja siis peab poisil korralik soeng olema. Eile öhtul enne magamaminekut teatas ta, et tal on valgeid Nike-i jalanöusid vaja. Ja just valgeid ka. Ma ei saa aru, kust need kindlad soovid tulevad.

Minu panus öunakoogipeole oleks see öunakook. Kui ma ainult sinna peole oleks saanud tulla... Loodan, etpärast saab pilte näha kookidest.

Kommentaare ei ole: