esmaspäev, 20. oktoober 2008

Uus nädal on alanud...

...täie hooga. Esmaspäevad on ju need päevad, kui A kodus on ja see tähendab mulle korralikku tööpäeva. Pappa P on kodus ainult paar tundi peale tööd, siis läheb ta trenni ja koju tuleb alles hilja. Ega ma ei kurda - nii kaua kui see nii on ainult üks kord nädalas, pole hullu midagi. Tänane päev läks üsna hästi ja kiiresti. Keegi eriti pahandust ei teinud, A ainult räägib vöi laulab KOGU aeg. Ilm oli kehva ning seepärast öues eriti ei olnud. Käisime hoopis "avatud lasteaias", kus A köige suurem laps oli. Teised olid mingid aastased ja nooremad. A siis jooksis ja hüppas seal ja köik väiksed tited vaatasid teda suurte silmadega.

Laupäevane 70ndate pidu läheneb. Leidsin Lindexist (!) ühe paari alt laienevad teksased 99 sekiga (nagu leitud!). Nüüd on ainult mingit pluusi vaja. P-l pole veel midagi olemas. Kuigi eile ta leidis oma kapist ühe triiksärgi, mis oli kahtlaselt 70ndate moe moodi. No vaatame, mis temast saab. Mis jooki puudutab, siis ma arvan, et ma ostan paar pudelit punast veini nimega Vino Tinto. Olen aru saanud, et seda joodi siin sellel ajal.


Kommentaare ei ole: