reede, 15. mai 2009

Jess, jess, jess ehk Eurovisioon II osa

Eile oli siis see teine poolfinaal ja seekord oli nagu pönevam seda vaadata. Laulud olid ka paremad minu meelest. Öhtujuhid ka eriti enam ei häirinud. Kuulsin täna hommikul telekast, et homme finaalis pidid mingi teine paar öhtujuhiks olema. Pönev! :) Köige toredam oli muidugi, et Eesti edasi sai oma hea lauluga. Homme öhtul siis tuleb siis kahele laulule kohustuslikku pöialt hoida.

Täna söidavad minu mehed, nii suured kui väiksed, maale ja mind jäetakse nädalavahetuseks üksi koju. Ja terve nädalavahetus on mul juba planeeritud. Täna öhtul tulevad paar mu söpra minu juurde öhtustama. Homme päeval kell 13 on mul Make up store-is aeg meikimiseks kinni pandud (sain sünnipäevaks sinna kinkekaardi) ja öhtul siis mu söbra Karini juurde Eurovisiooni vaatama. Väiksed dringid, maitsev öhtusöök ja Eurovisioon - mida elult veel tahta :). Loodedavasti läheme ka välja pidutsema.

Nüüd pean tegutsema hakkama - kodu vaja koristada, öhtusöök ette valmistada ja poistele nende kott pakkida...

Kommentaare ei ole: