pühapäev, 17. mai 2009

Läbi see Eurovisioonimöll!

Mulle täitsa meeldisid selle aasta finaali laulud.ainult Türgi laulu nii etteotsa jõudmine oli minule veidi vale.Aserbaidzaani laul meeldis väga ja ka Armeenia laul.Ma ei teagi mitmendaks see jäi, aga rütm oli mõnus ja arvasin et sobiks spinni Jumpsideks! mingi väike miksimine laulule juurde ja juba väga hea. igal juhul jälgin ma seda laulu edasi.
ja mulle meeldis väga selleaastane kujundus.see suur hulk ekraane oli võimas.hästi meeldejääv oli portugali laulu lava.laul ise oli päris naljakas. lapsed naersid neid vahvaid vuntsidega pillimehi!
a supertantsumees oli muidugi Sakis Rouvas! teles kommenteerinud olav osolin arvas,et kui see kutt panna Türgi neiuga koos laulma,saaks väga tugeva dueti! no need laulud on hästi meeles. veidi vähem meeldis Rootsi laul.lapsed arvasid,et see on äkki mees ,kes on ennast naiseks teinud:) soome laul ei jäänud üldse kahuks meelde.ainult see tagurpidi nokamüts!aga toredad laulud olid!
muidu läks meil õhtu vaikselt.kuna reede õhtul olid kati ja sven siin ja me proovisime veine. laupäev päeval käisime linnamäel kartuleid maha panemas. õnneks oli meid palju ja põld väike, nii et saime umbes tunni pooleteisega hakkama. pealelõunat kodus siis grillisime ,jõime eelmise päeva veine ja lebotasime õues päikese käes. kell 4 nad läksid ära ja me siis tegime väikese pärastlõunase uinaku ja ühtul jaksasime vaadata eurovisiooni. Kati ja Sven läksid küll Heidi juurde vaatma ja meiegi olime sinna kutsutud ,aga mitte ei viitsinud ennast välja ajada. hommikul tõdesiem,et see oli ikak täitsa õige, sest nii hea oli kaua magada omas voodis.
täna siis veidi koristasin ja kraamisin. ja õues rohisin marjapõõsaste alt umbrohtu. nagu lihtne töö,aga see ajas mind täitsa vihale ja pea hakkas valutama. no ma ei tea ,lihtsalt tekkis selline tige tune. õnneks polnud neid põõsaid palju ja ma tegin selle töö ära. aga üks lillepeenar jäi veel rohida. ja ma ei teinud seda täna. mulle ei meeldi ikka õldse aiatööd,absoluutselt mitte. toas koristada ja tõsta ja pesta on ikka kordades mõnusam.
Eile alustasin oma veiniblogiga.kuna me nii tihti proovime erinevaid veine ja oleme alles täitsa algajad,siis on tark kõik üles kirjutada. et oleks endal hiljem lihtsam veini osta , sest mulle küll meelde ei jää,mida ma olen joonud ja mida mitte. kui ma muidugi juba 4 korda sama veini olen joonud,siis jääb meelde.no aga ma panen siis kõik ausalt kirja kui palju mida ma joon. ja meil tekkis küsimus ka selle kohta,et kui palju me veini aastas joome.karta on, et päris palju.
uus nädal tuleb jälle tegus. kolmapäeval peaksid Ave ja Eve mulle külla tulema. ja nädalavahetusel läheme Tartusse .algul arvasime,et läheme rede õhtul,aga nüüd vist ikka laupäeva hommikul,sest reedel lõpetan alles kell pool 8 trenni ja siis jõuakisme alles mingi pool 12 Tartumaale.
loodame ,et tuleb ilus soe nädal!

Kommentaare ei ole: