teisipäev, 12. mai 2009

Uus mänguasi

Vahest peavad suured inimesed ka endale mingeid toredaid asju lubama ning selle pöhjusega ostsin mina endale eile uue telefoni - iPhone. Tegelt oli mul päriselt ka uut telefoni vaja, ainult mängimise eesmärgiga ma seda ei ostnud. Nüüd olen siis pidevalt köigega kursis - vaatan pidevalt oma meilipostkasti ja loen värskeid uudiseid ajalehtede kodukatelt :). Päris imelik on möelda, et mingi 10-12 aastat tagasi sai kirju käsitsi kirjutatud...

Täna on siis Eurolaulu esimene poolfinaal. Mina hoian pöialt muidugi Rootsile, kuigi ega laul mulle eriti ei meeldi, aga noh - olen ikka natuke patrioot ka :) Kellele sina täna öhtul oma hääle annad?

Nüüd pean hakkama suppi tegema, sest varsti peame A-le järgi minema. Viin poisid ja koera pappa P töö juurde ja ise pörutan spinningusse. Mönus!


1 kommentaar:

Kats ütles ...

Hommikut!meie ei saanudki eile hääletada.ilmselt siis saame kui eesti poolfinaal on. aga tore et rootsi ja soome edasi said!ehk saab eesti ka!