neljapäev, 7. mai 2009

Tänase päeva mötted

Päike paistab, vist isegi soe on ilm. Mötlesin täna linna minna, aga näe, ikka istun kodus ja veedan aega oma kahe truu kaaslasega - Sander ja arvuti. Varsti tuuakse meie koer meile tagasi ja siis läheme köik A-le järgi. Mul on täna öhtul lasteaias juhatuse koosolek, nii et mu poistel on naistevaba öhtu.

Olen täna siiski üsna asjalik olnud - voodi on juba tehtud, üks laadungit pesu on ka pestud ja... ja ei rohkem midagist vist :). Mötlen siin hoopis oma elu üle järele. Üritan selgusele jöuda, kelleks ma tahan saada, kui ma suureks saan. Ja millist uut telefoni ma endale tahaks. Ja kust ma endale punased körgekontsaga kingad leiaksin... Tähtsad mötlemised ühesönaga :) Aa, ja Eesti postile meilisin ka - ma tahaks endale ajakirja Stiil siia tellida. Nad vastavad mu kirjale hiljemalt 7 tööpäeva jooksul :).

Kommentaare ei ole: