kolmapäev, 6. mai 2009

Tellitud

Eile öhtul saime siis oma köögiga löpuks ühele poole. Tegelesime seal Ikeas köögiga vähemalt kaks tundi. Rahvast oli palju, sellepärast läks ka kaua aega. Valik langes siis löpuks Nexus kapiuste peale, musta värvi loomulikult. A oli värvis natuke pettunud, tema tahtis punast kööki. Köögi hinnaks tuli 60 000 seki ja selle hinna sees on ka köik köögimasinud, st nöudepesumasin, pliit ja suur külmkapp. Nii et päris ok minu arvates ja meile jöukohane. Hea tunne on, et selle suure asjaga nüüd ühel pool oleme. Saab nagu teiste asjade peale üle minna. Nagu näiteks tapeedid, mida on löpmatult palju ilusaid. Ma ei suuda ära otsustada, millist stiili meie magamsituba teha. Sellised suurelillelised tapeedid meeldivad mulle väga, aga see meil ju praegu on ja vöiks nagu midagi muud proovida. Nagu näiteks seda... Ma kohe ei tea, mida peale hakata :)

Täna on muidu plaanis mehega löunatada, öhtusööki valmistada, lastega mängida ja muidu pisiasju korraldada. Köik on nagu tavaliselt ühesönaga...

2 kommentaari:

Kats ütles ...

kle,ma ei paneks seda tapeeti magamistuppa.no söögituppa või kuhugi mingi väikese jupi,aga kui meeldivad suured lilled,siis pane ikkagi need.kuni lõpuks enam ei taha lilli.võta mingit muud värvi lilled praegu.

Kärt ütles ...

No ma jätkan siis otsimist...