neljapäev, 14. mai 2009

Kas on veel kuskil mõni Katrin Raie?

Kohtasin täna oma nimekaimu Facebookis! Tähendab tema leidis minu üles ja tegi sõbraks! Kas pole tore!Naljakas ,et sellise nimega inimesi on mitu. ja minu teada peaks üks Katrin Raie veel olema! see kellega mina kohtusin on koertekasvataja ,aga üks peaks olema ka haridustegelane.
Kiirustan küpsetada mitme päeva jagu kooke,sest mul ju viimane kohvikupäev täna sel nädalal. Ja mu asjad on kõik kogu aeg köögis laiali. ma ei tea miks see küll nii on. ja kui mõni asi on õige koha peal siis ma ei leia teda üles. parem on alati kraanikausist võtta ja pesta ja kasutada ja sinna tagasi panna! ja see otsimine on selle pärast hea,et teed rohkem samme ju seal köögis ja kulutad energiat ka rohkem!
õhtul siis eurovisioon.

1 kommentaar:

dragonhunter ütles ...

Mina olen see koerakasvatajast Katrin Raie :) Ja see kraanikausist asjade leidmine on nii tuttav. Ema ütles kord, et minu juures algab retsept sellest, et võta pott, pese puhtaks jne. Noh, tegelikult pole asi sugugi nii hull, aga kuidagi äratundmisrõõm oli lugeda :)
Edu!