neljapäev, 7. mai 2009

Tavaline

jälle!Kõik on nii asjalikud ja mõnusalt kodused .mina ikka istun siin koogileti taga! ja tahaks süüa. ma ei tea mida.siin pole mitte miskit. kooki ei taha näha ka. ja hiinakapsast on ka kõrini. aaa.tean. ja täna vist saan ka. praetud maksa,Olevi tehtud! vist üks maailma parimaid toite! ja notsu on värskelt metsast tulnud. polegi muud uut. õhtul üks väike trenn ja siis koju .
eile käisin peale kohvikutööd aurusaunas veekas ja läksin siis massaazi. niiiii hea oli!
maailmas pole ka miskit huvitavat. teema see,et kas presidendiproual olid liiga paljad õlad või mitte! http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=327709 mina isegi ei oska seisukohta võtta. ma olen ju ikka alati kõikide reeglite vastu ,nii et minu meelest las olla siis paljad õlad.
ilus uudis on see ,et meie linna tubli tüdruk Kaia Kanepi mängis jälle hästi.http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=327848 ja et see on meie kass,kellele me nime otsime

ilm läheb ka vaikselt päikeselisemaks !

4 kommentaari:

Kärt ütles ...

Kassi nimeks Miisu :)

Kats ütles ...

Liisa ise vaatas eile luuleraamatute autorite nimesid ja pakkus Aleksander ehk sass A.Suumani järgi.

Vanaema Ats ütles ...

Mina ütleksin Mustik....mustika hooaeg mul! ja Soome rahvusmari! Aga alul ütlesin ka Miizu

Vanaema Ats ütles ...

Äkki hoopis ROZA::::nina nii roosa