teisipäev, 18. november 2008

Jälle vihmane

No ma ei tea, milleks seda vihma nii palju vaja on?! Ma eelistaksin enne külma ja kuiva ilma, kui natuke soojemat ja hoopis märjemat ilma. Peab ikka kummikud vist ostma...

Eile öhtul ostsin siis endale trennikaardi Satsis. See maksab küll palju raha, aga neil on seal lastetuba, kuhu oma järglased panna saab, seniks kuni ise trenni teeb. Täna lähen poistega sinna selle kohaga tutvuma. Nii kiiresti kui Sannu terveks saab, lähen hommikuti peale A ära viimist kohe trenni. Vähemalt kaks korda nädalas pean trenni tegema, muidu ei tasu see kaart ennast ära.

Meie S on ka juustekruttija nagu ta suurem vendki. Aga nüüd olen nagu targem ja julmalt ei luba tal seda teha. Las krutib oma väheseid karvu seal pea peal.

Eile ütles mu vanem poeg, et mamma sa oled nii armas, et sa mulle pastat tegid (söime just löunat, tema söögiks olid makaronid ketshupiga :)). Nii tore kui ta selliseid asju ütleb...

1 kommentaar:

Kats ütles ...

Meil külm ja see on ka vastik.Kuigi vihma ei saja.Kas lähed Odenplani satsi?seal oli treener nimega Tin -Tin:)Ma arvasin,et see muidu teil mingi multikategelase naljanimi.Aga pärisnimi?