kolmapäev, 19. november 2008

Meie kodu paar minutit tagasi...




Ma ei saa aru - iga päev kui mina üksi kodus olen önnestub mul paari tunniga tuba segamini ajada :). Täna pealegi olen ma kodus olnud köige rohkem 3-4 tundi ja ikka näeb see elamine välja nagu seapesa. Kummaline! On see mul mingi kaasasündinud oskus vöi siis et päiksel on ka oma plekid. Igatahes - marss koristama!

3 kommentaari:

Kärt ütles ...

Ja nüüd on korras köik :)

Kats ütles ...

miks see soffa seal a.voodi ees on?ja kus S. on?

Kärt ütles ...

S magas mul kolm tundi keset päeva, sellepärast teda pildi peal polegi. Ilmselt väsitas teda see trennis käimine ära. Sohva panime sinna eile öhtul. Mötlesime, et P magab seal toas A-ga ja mina S-ga meie voodis. S on meil nii kehvasti maganud kolm viimast ööd (köha ja nohu). Aga eilse ö magas ta jälle normaalselt 7 tundi järjest..:)