laupäev, 29. november 2008

Laupäev!

Ilus hommik ja mina üksinda kodus!Lapsed jäid eile küla peale,mees läks jahile ja mina siin istun ja surfan netis,vaatan telekast kodusaateid,joon kohvi ja näksin näkileivakesi.No mida veel võiks tahta!katlas on tuli ja tuba peaaegu soe.ja ime on sündimas-meile ei tule sel nädalavahetusel keegi külla ja meie ei lähe ka kuhugi!see on siis juulikuust alates esimene nädalavahetus!seekord pole toad ka väga sassis,koristada suht vähe.olin nädala sees korralik ja koristasin vannituba ja kööki.tahaks suure toaga midagi teha.kas ümber tõsta või ma ei tea,midagi tahaks noh.üks riidekapp on seal toas üle,aga pole panna ka kuhugi veel.ja diivanid seal mulle ikka ei meeldi:(uus diivan mis mulle meeldib on liiga kallis ja kasutatuid pole kuskil ilusat.
no nii ,lapsed nüüd helistasid ja peab linna minema.käin oma lemmikpoodidest ka läbi!
ilusat nädalavahetust Teile kõigile!
aaa,ja väike esimese advendi suupisteretsept ka!Vahusta vahukoor(ilma suhkruta)lisa riivitud sinihallitusjuust ja vahusta veidi veel.See ilus vaht pane õhukese piparkoogi peale,pane põlema advendiküünal ja naudi hea veini või teega!

Kommentaare ei ole: