teisipäev, 4. november 2008

Tänane päev...

möödus kiirelt ja mönusalt. Hommikul oli mul lasteaias A arenguvestlus. Meie vanem poeg on igati arenenud ja tore laps :). Pärast seda tormasin kiirelt koju mobiili järele, mille ma hommikul koju olin unustanud ja siis oli aeg raamatuklubiks (keskraamatukogu korraldab seda, iga kolme nädala tagant saame kokku ja arutame läbiloetut raamatut). Seekord oli meil arutusel Sara Stridsbergi raamat "Unelmateaduskond". Selle raamatu peakangelaseks on Valerie Solanas, kes on natuke teistmoodi kui teised. Ja mulle meeldivad sellised inimesed :). Igatahes, hea ja pönev ja pisut hariv raamat oli. Ja traagiline...


2 kommentaari:

Vanaema Ats ütles ...

Otsisin,mis ma otsisin, aga Sara Stridbergi ma Eesti raamatukogudest ei leidnud!Järelikult tuleb mönel rootsi ja eesti keelt valdaval inimesel see asi käsile vötta!Kuigi ma kahtlen ,kas see teema Eestis eriti huvi pakuks!Aga noh premeeritud on alati huvitavad!Mina lugesin äsja Anne Tuulingu raamatu"Ma jutustan teile oma loo".See on II lennu näitlejatest ja minu jaoks vääägga huvitav!Issi loeb praegu Tönu Önnepalu"Flandria päevikut",mis on väga huvitav!Mina lugesin seda enne aga issi vöttis käest ära!See on see autor ,kes kirjutas "Piiririigi"!See peaks nii mönele midagi ytlema!Aga tegelikult on meil imearmsad ja vahvad lapselapsed!!

Kärt ütles ...

Seda raamatut eesti keeles pole jah. Veel... Kindlasti on selliseid ka Eestis, kes seda raamatut lugeda tahaks ja kellele see meeldiks. Seda Flandria päevikut tahaks küll lugeda.Ma laenaks seda kui detsembris näeme.