reede, 5. september 2008

Appi,ma olen nii oskamatu siin.
Aga päev on läbi ja kena on siin istuda.Ja klaas veini endale lubada.Jumalik!Hea ,et ma autot pean juhtima,muidu jooks ikka oluliselt rohkem või siis tihedamini.Nädal onn olnud kiire ja tegus.Homme hommikul peab veel tõusma vara,aga see polegi enam midagi hirmsat.Ma arvasin,et ei hakka kunagi hommikuti tööl käima .ja mida am nüüd teen.Juba kell 8 hommikul küpsetan ja keedan.ja naudin seda kõike.Ja siis veel õhtused treeningud lisaks.Tempo on hull.ja pere vist kannatab.Aga täna oli mees ise nõud pesnud!!!Need olid kraanikausis juba esmaspäevast alates.Edusammud.Süüa teeb ta juba nagunii ise.Ja lapsed on shokolaadidieedil.Homme Tallinna Kati meile jälle,siis tore süüa ja juua.Mees arvas,et kruubiputru kitseribiga võiks teha.Ilus söök ju linnainimestele.Saan aru nüüd,kuidas inimesed on reedeks ikka täitsa väsinud.Ja kui ise treener ei oleks,ei viitsiks küll hästi peale tööd trenni minna.Päris väsitav on.Ja söögiisu muudkui kasvab.See kena kohvik ei soosi just kaalujälgimist.Täna vist ei küpsetanudki ühtegi kooki:(Homme selle eest mitu.President pidi ka Nostalgiapäevadele tulema.Sööb Promenaadi restos.Ja joob Graffigna Pinot Grigio veini.Promenaadis seda polnud ja otsisid seda meie butiigist.Aga meil seda ainult 1 pudel.ja sellest talle vähe.See on see hea valge vein,mis suvel ka Käkule maitses.Ja eelmine reede ei maitsenud eriti:(homseks on mul Graffigna Malbec.Jõime seda Kihnus,aga siis polnud korraliku klaasi ega miskit.Tahaks nüüd nautida.Teine klaas veini .Tegelt peaks vist magama minema.Või siis koristama.Nädalaga on päris korrlikult asju kogunenud igale poole.Laud mu ümber on täis asju!Minu trennikott,2 tekki,lilled ,mis vist on veidi närtsinud,kaamera,cd toorikuid hulgi,ajalkirjad,mis ema andis ja pole jõudnud veel vaadata.Liisa trennikott ka.Ta tubli,käis täna spinningus jälle,ja Kerttu iga teisipäev trennis.Saab asja neist ikka lõpuks.Kerttu väitis küll,et tema ema treeningusse ei tule.Aga nüüd ta seal käib ja on rahul.Tublid tüdrukud.Liisal hakkab veel 2 korda nädalas võrkpallitreening.Ja sellest aastast hakkab lisaks kitarritundidele veel Trummi õppima.Ma tahaksin koju muusikatuba ,trummidega!Kui kuskill on trummid üle ,siis ma tahan neid.Ja kunstiring ikka ka.Kuidas need lapsed küll jõuavad seda kõike.Kerttu jäi täna linna .Ju mõni tore pidu.
Homme mõtlesin kohvikus Nostalgiapäevade puhul teha eripakkumise-(lõunasöök)-kiluleib,täidetud muna ja pits viina.75 eeki.Tulge sööma-jooma.

Kommentaare ei ole: