kolmapäev, 17. september 2008

Kesknädal.

Olen hirmus unine,mõmm-mõmm.kes küll laulaks ...!Kell on 12 päeval,olen hullult söönud ja nüüd on klaas veini jälle käes.lihtsalt tuleb ära juua,kuna vein on hirmus kaua juba seisnud ja müüa ei saa. joon siis selle klaasitäie ära.
eile tegin täistambiga 3 tundi trenni ja sellest ilmselt väsimus ja söögiisu.inimesi kohvikus ei ole veel.kellegile pole süüa ka teha.eriti vaikne päev kuidagi.
muidu on elu tavaline.mehega olen kolme päeva jooksul 3 lauset vahetanud.lihtsalt ei kohtu.lähen kell 10 koju,siis tema jahil.mina magan kui ta tuleb.hommikul oleme unised ja tema küsib,kes õhtul lapsed võtab.ja kogu lugu.lastega saab ikka rohkem rääkida.koos kooli ja koju sõites saab teada,kuidas kellegil läinud on.
veel homme ja ülehomme vara ärgata.siis ehk saab 2 vaba päeva.
samas olen ma rahul sellise stabiilse kulgemisega.mõnus turvaline kindel.

Kommentaare ei ole: