neljapäev, 18. september 2008

Unine

Täna oli jälle esimene öö üle pika aja kui meie väikemees hästi magas. Ta ärkas alles mingi poole kuue paiku hommikul üles. Mönus! Loodame, et see saabki nüüd nii olema. Kuid mina olen millegipärast ikkagi unine. Sain vist voodisse liiga hilja, käisin eile öhtul kinos ja läksin magama alles kesköö paiku. Nüüd peale paari tassi kohvi hakkab suurem uni taanduma. Olen suutnud isegi pesu natuke pesta (ega see pesu panemine sinna masinasse pole sugugi nii kerge kui arvata vöiks :))

Täna peaks Interfloralt tulema uued lilled. Nagu ma varem kirjutasin, sai P esmaspäeval valed lilled. Olen teisipäevast saadik Interfloraga kontaktis olnud ja oma öigust taga nöudnud. Nii telefonitsi kui ka meili kaudu, vähemalt kolme erineva inimesega olen rääkinud. Aga nüüd ma loodan, et asjad on lahendatud, kuigi ma pole veel neid uusi lilli näinud.


Kommentaare ei ole: