reede, 12. september 2008

Freaky friday...:)

Kui väsinud ma täna hommikul olin!!! S magab endiselt nii ja naa, ta kipub natuke liiga vara hommikuti üles töusma. Kas keegi oskab öelda, on see mingi arenguperiood vöi peabki selle asjaga nüüd harjuma lihtsalt?!

Igatahes, ma olin surmväsinud. Öues oli külm ja ma panin liiga vähe riideid selga, buss oli vankreid täis ja me siis pidime 10 minutit järgmist bussi ootama (viisime A lasteaeda). Kui ma siis omadega löpuks koju jöudsin, läksin otsemat teed kohe voodisse, kus ma siis umbes 45 minutit pikutada sain, enne kui S jälle töusis. Aga sellest piisas täiesti. Olen nagu uus inimene!!! :)

Sain eile oma ülemusega kokku. Ütlesin siis talle, et enne kevadet ma tagasi ei tule. Ridade vahelt vöis välja lugeda, et ega mul polegi midagi, kuhu tagasi tulla. Nad on oma tööprotsessi muutnud ja see tähendab, et täiskohta seal mulle ei ole. Eriti kurb ma selle üle pole, ega ma ei kavatsenudki tegelikult sinna tagasi minna. Niisiis, kas kellelgil on mulle pönevat tööd pakkuda??? Köik ettepanekud on teretulnud...

Eile öhtul saime ka oma autost lahti. Köige kurvem selle asja üle on muidugi A. Ta ei taha mingit muud autot kui ainult Focust! Me mötlesime, et oleks natuke aega ilma autota. Et vaatame kaua hakkama saame...

Kommentaare ei ole: