esmaspäev, 8. september 2008

Nädal alanud

väga vaikselt.Juba hommik oli kohvikus nagu õhtu.istusime kella 12 ni lausa üksi seal.Mõni ikka käis söömas,aga vähe -vähe.Päev oli nii uimane.Kuulasin 6 tundi järjest oma Bodypumpi,siis sai empeka aku tühjaks.Õhtul tegin siis Bodypump 67!Hakkama sain ja selline power tunne oli.Mõni koht läks segi,aga see ei seganud miskit.Kui varem olin ikka täitsa hullult endast väljas ,kui miskit sassi läks,siis nüüd võtan seda väga rahulikult.Mitte miskit ei juhtu.Mõnus tunne!
Sain norm ajal koju ka,massazi täna polnud,juba kell 20.15 olin kodus.Võtsin klaasikese veini ja pesin nõud ja koristasin köögi.Ja siin ma nüüd olen,teine klaasi veini pooleli.Majas täielik vaikus,kõik on magama juba läinud.Mõnus.Kahju ainult ,et uni tuleb endal ka.Ja nii igav ja tavaline.Ja nii kogu aeg.
Juba neljas päev järjest joon veini.Reedel 2 klaasi,laupäeval kahe peale 2 ja pool pudelit,eile 2 klaasi,täna 2 klaasi.Normaalne?Ma kaldun arvama ,et ei ole.Aga mis sellest.Nagunii elan endale ja kui mulle meeldib nautida,siis ma naudin.Aga selleeest olen nii tubli täna olnud ja peale trenni pole söönud rohkem kui ühe nektariini.Mõtted on peast kadunud.Homme isa sünnipäev.Ja tuleb meelde ,et 18 aastat tagasi tutvusin oma abikaasaga.Isa sünnipäeva ajal.Mälestused!Õnneks pole ma romantik ega nostalgik ,et meenutaks või oleks mingi tähtis päev.Kuigi ma arvan,et tuletan mehele meelde,et me nüüd 18 aastat tuttavad.
Istun siin täitsa väsinult.Magama nüüd.Homme ehk tegusam päev.

Kommentaare ei ole: