esmaspäev, 15. september 2008

Tähtis päev!

Täna, 12 aastat tagasi, kohtasin ma oma meest esimest korda. Kuskil ööklubis siin Stockholmis, tantsupörandal. Peale seda oleme lahutamatud olnud...:) Mötlesin talle lilli töö juurde saata. Möeldud, tehtud. Tellisin siis talle Interflorast selle kimbu, aga saadeti hoopis ÜKS punane roos! 290 seki eest!!! Olen sügavalt pettunud. Helistan homme sinna ja olen pahane. Igatahes, siin me siis nüüd oleme, 12 aastat hiljem, 5 kilo raskemad (kahepeale kokku, mitte mina üksinda :)) ja kaks poisijuppi sabas siblimas.

Homme on P-l vaba päev. A läheb lasteaeda ja meie läheme linna demonstreerima, löunatama ja mulle kingitust ostma.

To be continued...

3 kommentaari:

Kats ütles ...

nnniii armas!pisar tuli silma kohe !

Kats ütles ...

lugesin veelkord ja ikka oli armas lugeda!

Vanaema Ats ütles ...

septembri kuus on rida tähtsaid päevi lastekalendris!!