esmaspäev, 22. september 2008

Ilus algus...

Minu nädal hakkas nagu tavaliselt kaalu peale minemisega. Ja minu suureks röömuks vötsin alla 900 g eelmise nädalaga. Kokku olen nüüd alla vötnud 7,9 kilo! Tunne on mönus kerge ja köht pole sugugi tühi. Käisime eile sünnipäeval ja seal sai nii torti kui küpsiseid söödud, nii et köike vöib endale lubada, aga ainult väiksemates kogustes. Trenni sai ka kaks korda eelmisel nädalal tehtud. See nädal kahjuks ei tea kas jöuan trenni minna, sest köik öhtud on kinni mingi muu tegevusega. Homme lubas P ema siia tulla ja poistega olla paar tundi. Ja meie siis läheme kuhugi välja sööma. Mul on A-st natuke puhkust vaja, me kipume tihti kaklema. Ja ta nutab iga väikse asja pärast. Ma lihtsalt ei saa aru, milles probleem on. Töstsime ta voodi oma tuppa meie voodi körvale, sest me tahtsime et ta öpiks oma voodis magama. Esimene öö röökis ta natuke üle tunni, teine öö oli parem ja täna öösel röökis ta jälle, kuigi me oleme temast vaid 1 dm kaugusel ja hoiame ta kätt. P ütles, et tema ei jaksa enam ja et ta las ta siis magab meie juures suurema osa ööst. Ma ei tea, mida teha... Loodame lihtsalt, et ta 15-aastaselt meie voodis enam magada ei taha :).

Meie väike S aga kasvab ja kasvab. Köhuli olles seisab ta juba käpukil ja roomab tagurpidi. Röömus ja rahul poisijupp, kes öösiti magab.

Nüüd pean hakkama nädala sööki planeerima ja ka pesu pesema. Ilusat esmaspäeva köigile!

Kommentaare ei ole: